تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از تشییع پیکرهای طیبه 111 شهید دوران دفاع مقدس در 61 نقطه از 17 استان کشور همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داده بود.

این شهدا در طول ماه‌های اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ام‌الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله، زبیدات و کردستان عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند. بین مراکزی که میزبان شهدا هستند، 9 دانشگاه، 2 حوزه علمیه، یک مرکز صدا و سیما، یک پارک‌موزه دفاع مقدس، یک سازمان قضایی نیروهای مسلح، یک فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین، 8 پادگان نظامی و آموزشی و 35 بوستان و تپه بوستانی افتخار میزبانی شهیدان را خواهند داشت.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در هشت نقطه از پایتخت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام سوگواری ایشان در 23 اسفندماه به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

1 ــ «سازمان قضایی نیروهای مسلح» میزبان «یک شهید گمنام» است. این شهید در عملیات «بدر» در منطقه «شرق دجله» و در سن 17سالگی به شهادت رسیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شهداء، تهران، تصاویر،تازه های خبر
[ یک شنبه 23 اسفند 1394 ] [ 14:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2632
بازدید کل : 84199
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->